Ellers virker det som unwrappingen fungerer fint, ingen strekk på teksturene og de legger seg fint rundt objektene i scenen. Hovedproblemet er å finne riktige farger og lysforhold i rommet.
Bilder kommer i morgen.
![]() | |
Diffuse-mappet til teppet. |
Er ikke helt fornøyd med diffuse-mappet til teppet, men det er det beste jeg har klart å oppdrive som passer noen lunde med formen på teppet, og som har farger som passer inn med restesn av bildet. Jeg har brukt et procedural noise map som bump for å ikke ha en helt glatt og flat overflate.
![]() | |
Gulvtekstur |
Jeg fant denne gulvteksturen på CG textures.com, og den var ferdig tilet der. Har lagt det som diffuse map på et arch and design materiale og justert reflectivity og glossiness for å få en passe reflekterende gulvoverflate.
Diffuse- og normalmaps til kurven, diffuse map funnet på cg textures og omgjort til normal map ved hjelp av crazybump.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar